Destek

İş Asistanı Nedir?

İş ve projelerinizi istediğiniz yerden kolayca takip edip yönetin. Dilerseniz yeni görevler oluşturun ya da mevcut görev üzerinde değişiklik yapın.

Neden İş Asistanı Kullanmalıyım?

  • Ekibinizi Davet Edin
  • İş Akışınızı Belirleyin
  • İş ve Projelerinizi Takip Edin
  • Entegre Olun

Görev Nasıl Eklenir?

1. Uygulamaya kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra. Anasayfa alt bannerda + butonu ile : Butona tıklayıp görevin bağlı olduğu projeyi seçip, başlığını, atanan kişi listesinden kişi(ler) seçip, sonlanma tarihini girerek, oluştur butonu ile görev oluşturulabilir. Detay girilerek görev oluşturulmak istenirse. Çıkan ekranın sağ üst köşesindeki büyütme butonuna basılarak detaylı görev oluşturma ekranına geçilerek görev oluşturulabilir.

2. Uygulamaya kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra. Anasayfa üst kısımdaki arama kısmından kişi araması sonucu çıkan listedeki kişi listesinin sağ köşesindeki + botunu ile : Yine 1. adımdaki ekran karşınıza çıkar ve 1. adımı tamamlayabilirsiniz.

Göreve Nasıl Dosya Eklenir?

Göreve dosya görev oluşturulurken detaylı görev ekleme ekranın en altından veya görev oluşturulduktan sonra görev düzenleme ekranına girilerek göreve dosya (kameradan görsel, galeriden görsel veya dosya, ses kaydı) eklenebilir.